BREZ ČESA SMO LAHKO
Poleg tega, da je nekomu pisanje v blogu nekakšen dnevnik, kjer zapisuje svoje dogodke in občutke, drugemu pritoževanje nad storjeno mu krivico, lahko ta medij uporabimo tudi kot nekakšen referendum, kjer bomo na svoje predloge našli bodisi somišljenike, bodisi argumente proti, ki so morda tehtni, pa nanje nismo pomislili.
Pomembno je, da so trditve čim bolje argumentirane, in pa da debata poteka na kulturnem nivoju.
Vse več je trditev, tudi od poznanih politikov (pretežno tistih iz opozicije), ki trdijo, da je naša država predraga. Seveda sama ta ugotovitev še ne pomaga, če hkrati ne povemo, kje bi lahko kaj prištedili, torej, BREZ ČESA SMO LAHKO. Takšne analize se loti vsako podjetje, ko zaide v krizo, pa tudi vsaka povprečna družina. Pozivam vas, torej, da napišete, brez česa bi lahko bila naša država, odnosno, kaj bi lahko zmanjšala, da bi bila cenejša.
Sam sem že pisal o tem, da bi naj imeli manj pokrajinskih vlad; tudi občin imamo preveč.




15.03.2008 ob 23:03
Če bi bila naša država brez lopovov,posebno tistih na najvišjih funkcijah bi bilo že večino storjenega za cenejšo državo
16.03.2008 ob 08:14
Kamper, odgovor je vsekakor pravilen, toda zanj dobiš samo trojko. Bodi malo bolj konkreten.
17.03.2008 ob 21:01
Za začetek: država bi lahko zmanjšala porabo papirja. Vem za podatek, ko neko ministrstvo porabi na mesec več ton (raje ne rečem, koliko) papirjev A4 formata, ustrezno potiskanih z ne vem koliko litri črnila. Mnogo vmesnih odtisov v uskaljevalnih postopkih bi lahko hranili na diskih, sploh tistih, ki jih uradniki nosijo na sestanke predvsem zaradi videza.
Ne bi sicer šparal pri zaposlovanju državnih uradnikov ali pri njihovih plačah, kot včasih predlaga blitz, bi pa povečal nadzor nad količino in kvaliteto njihovega dela in zmanjšal število tistih, katerih resnični poklic je prelaganje nalog na druge sodelavce (v čemer so običajno zelo vešči), in jih nadomestil z novimi kadri. Dela je namreč v državni upravi več, kot je videti od zunaj.
18.03.2008 ob 07:09
sem kar zadovoljen s trojko,ko bi to rešili tudi odvečnih investicij ne bi bilo več
18.03.2008 ob 10:05
Ni treba podrobno poznati dela državnih uradnikov, da lahko trdimo, že po defaultu, da jih je preveč. To se vidi iz podatka, da jih je vedno več, kljub temu, da elektronsko poslovanje odvzame mnogo prejšnjega pisanja. Znana pa je tudi težnja, da administracija vedno išče in najde način, da rodi nove zahteve za povečanje administracije.
Ko pa so enkrat tu, so kot trdoživi plevel, ki ga je težko izkoreniniti.
Kot je težko razpustiti državni svet, ki nima več razloga za svoj obstoj.
18.03.2008 ob 11:57
Veš, jaz sem bil včasih državni uradnik, pa sem delal po cele dneve, bebec sem včasih prihajal v službo še med vikendom in skoraj vsak dan nosil s sabo delo domov. Ful sem porabil časa za službo. Npr. večkrat zjutraj v Bruselj, zvečer pa nazaj tudi ni bil mačji kašelj. (Pa ne rečem, da so bila to izgubljena leta.)
Danes so uradniki to, kar so bili včasih delavci. V Bruseljske palače se vsako jutro valijo cele reke okravatanih ljudi. Pa ne gre samo za reševanje brezposelnosti, ko daš nekemu sloju delo zato, da ga nimaš na cesti. Ti ljudje v malih pisarnicah dejansko ure in ure porabljajo svoj osebni, dragoceni čas za splošno korist drugih ljudi. Ne zdi se mi fer, da jih potem ljudje obravnavajo kot odvečen strošek. Sploh zato, ker ne poznajo njihovega dela.
Čeprav pa jih najdeš vmes, lenuhe. Seveda. Ampak najdeš jih tudi po bencinskih črpalkah, v avtoservisih, reklamnih agencijah, arhitekrutnih birojih … Človek je po naravi lenuh, ne glede na to, kakšno delo mora opravljati za preživetje, samo da je prevzgojen v delavca. Te lenuhe pa naj kar zamenjajo s pridnimi! Čim prej! Potem bo lahko vsak delal res samo osem ur na dan. Narejeno bo pa vse, tako kot zdaj.
Radikalno stališče bi bilo npr. tudi to: treba je zmanjšati število upokojencev, pa bi bila država cenejša. Ampak tako ne gre, saj veš.
18.03.2008 ob 12:16
@maatjazh, a ti bi rad nam trdil, da državni uradniki delajo zato, ker nam želijo pomagati?? A ne delajo mogoče zato, ker je to njihova služba? Ali ne ostajajo po delovnem času zato, ker se za to službo bojijo, ali ker imajo plačane nadure. V fabriki vsak dan videvam ljudi, ki ostajajo po šihtu pa take , ki hodijo konec tedna pa take, ki ne upajo na upravičene bolniške. Slovenci spadamo med dokaj delavne , pa tudi med izrazito pohlevne in poslušne ljudi. Jaz verjamem, da imajo nekateri tudi nekaj vesti, ampak da kdo prostovoljno dela ure in ure samo zato, ker si srčno želi, da bi bilo meni lepše in laže?? A imaš otroke? Če jih imaš, lepo te prosim, njim pripoveduj pravljice . Pa svetujem le do treh let.
Aja, brez bleferjev bi se dalo shajati!
18.03.2008 ob 12:58
Maatjazh, tudi jaz sem delal celo delovno dobo v upravi, sicer večinoma podjetij, in ne bom trdil, da smo mnogokrat delali nadure. Precej let smo imeli 48-urni delovni teden, pa ob konicah delali še v nedeljo. Nekoč se mi je zgodilo, da sem “rešil situacijo” le tako, da sem v treh dneh delal 51 ur, od tega 31 ur “non stop”.
Zato trdim, da je mnogokrat tako, da se uradniki “ubijajo od dela”, ki pa je brez haska, ker bi se dalo z racionalizacijo isto korist doseči z manj ljudmi.
18.03.2008 ob 13:37
Ja, dare, ne vem, zakaj si se zjezil. Saj imaš prav, vsak konec koncev hodi v sužbo zaradi plače, torej zaradi sebe.
Hotel sem samo opisati naravo dela uradnika: on ni tam zato, da bo delal za svoje lastno podjetje, ampak zato, da bo uresničeval splošni interes. Kaj vem, delal bo na primer za uvedbo evra. Ali pa za harmonizacijo pravnega reda z evropskim. Ne bo mu prvenstveno cilj osebni profit (s tem ne mislim na plačo). Na to sem mislil.
Pustiva zdaj otroke ob strani., a je prav?
Mijau, vsako delo se da še bolj racionalizirati. To vedo npr. tudi lastniki avtomobilskih fabrik. Kar se tiče racionalizacije dela v javni upravi, smo po moje na pravi poti. Virant je po moje dober v svojem poslu.
Vidim pa, da je na tvojem blogu zelo nevarno. Takoj kdo skoči v človeka
19.03.2008 ob 08:27
Ko je šlo meni za nohte, sem med prvimi ukrepi, odpovedal časopis, potem prekinil pogodbo za internet nato pa še odjavil televizijo. Aja, pa še kaditi sem nehaj in tako zmanjšal izdatke za 170 do 200 €.

19.03.2008 ob 08:33
Iz mojih izkušenj bi tako lahko državi svetoval naj zmanjša število časopisov, internetnih ponudnikov, zapre TV hišo, in preneha z prodajo cigaret. hahaha, pa bi to šlo?
19.03.2008 ob 09:08
Maatjazh, meni je Virant od naših ministrov tudi najbolj (ali naj rečem edini) všeč, sploh če misli resno. Toda, poleg racionalizacije uprave bi bilo dobro še kje zmanjšati porabo.
Kaj mislite, ljudje, recimo o ambasadah? Ko smo bili še v Jugi, Slovenija ni imela svojih. Takrat jih je 20 mio ljudi financiralo. Sedaj smo pa kot reklama za Clio (kaj imajo veliki, kar mi nimamo?). Obenem smo se priključili EU. Ali mora vsaka država EU imeti svoje ambasade?
Grison, zakaj pa nisi najprej prenehal kaditi, preden si odjavil televizijo?
Tudi žena mojega znanca je imela idejo za zmanjšanje družinskega proračuna: “Ti boš nehal piti, jaz te bom pa odvadila kaditi!”, je predlagala možu.
19.03.2008 ob 11:19
@maatjazh, zjezil se pa nisem. Sem po defoltu izrazito nejezen človek. Sem pa dnevno izpostavljen takšnemu razmišljanju, ki napeljuje na to, da nekdo nekaj dela zame. Še celo , če spravim na kup célo jezo , ki jo premorem in šefici energično povem, da me v soboto ne bo, ker sem delal že tri sobote zapored, ker sem utrujen in ker mi sobote (in vse druge dni) bedno plačajo, je ona sposobna priti čez pol ure in brez kančka sramu in zadržkov prijaviti sledeče: “Smo ti omogočili (prijazni neki tipi?!?) , da si lahko v soboto fraj, samo pa moraš med tednom vsaj dvakrat malo podaljšati!” In jaz podaljšam! V principu zato, da imajo tisti, ki so v procesu za mano, kaj delati. Mislim, mene je sama dobrota!
Ne vem , če sem primerno “okarikiral” dogajanje ampak to je tisto, zaradi česar me je ob tvojem pisanju malo zabolel žulj! lep pozdrav!
19.03.2008 ob 12:15
Aha, dare, torej je šlo za nesporazum.
Grison, jaz sem šel po podobnem voznem redu: najprej odpovedal TV (2000), potem časopis (2001) in nato istega leta nehal kaditi cigarete, prešel na tobak. S tem, da to ni bilo samo začasno, predvsem pa ni bilo zaradi denarja.
Mijau, saj nimamo toliko ambasad, pa tudi precej borne so. Tu bi bilo za suvereno državo kar malo neprimerno še bolj šparati. Ampak saj Kosovo tudi še nima mreže ambasad. A veš, da nam med predsedovanjem EU z mrežo veleposlaništev pomaga Francija, sicer ga sploh ne bi zmogli izpeljati?
20.03.2008 ob 16:39
Enkrat sem že nekaj podobnega komentiral. No, da ne bom preveč napisal bom samo par stvari nevedel. Nas ja samo cca dva milijona pa polgejmo kako velik državni aparat imamo kot, da bi nas bilo najmanj dvajset miljonov. Primerjal bom občino Koper z Trstom, ki je okoli tristo ali štiristo tisoč prebivalcev več v Trstu z mogoče 20% več na upravnih enotah. Res je, da vsake vas hoče biti občina. 14 pokrajin, kdo jih bo hranil? Kamper je lepo povedal, mafija je sam strošek.
21.03.2008 ob 10:10
Ciao, Mijau!
Sem se danes prvič povabila na tvoj blog.
Brez česa bi lahko shajali? Brez vsega, le brez pitne vode in zraka ne.
Brez česa bi lažje shajali? Brez sodnih zaostankov, ki po nepotrebnem, še dodatno, trošijo ogromne količine davkoplačevalskih cekinov.
Lažje pa bi tudi sicer shajali brez tožb vsevprek, za vsako figo. Naprimer.
No, ta tvoja ideja z razredčenjem pokrajinskih vladavin in občinskih šerifov, je tudi meni blizu. Da mafijskih profitov, ki pustošijo povprečen ljudski žep, niti ne omenjam …
Drugače pa ti želim en spodbuden prvopomladanski dan.
21.03.2008 ob 12:51
Haj, nagajivka!
No, ti si šla v skrajnost. Morala bi dodati samo še hrano. Ker vse to imamo, zakaj potem na maatjazhevem blogu sprožamo revolucijo?
Mene bolj zanima tvoje mnenje (in drugih), brez česa bi lahko shajala naša država, pa da ji še vedno nič bistvenega ne bi manjkalo.
Kaj misliš o članstvu v NATO?
21.03.2008 ob 15:10
Mijau,
glede skrajnosti, je to zame skrajno konkretno vprašanje. Namreč, pomisli, brez H2O in brez O2 res ne gre. Kvečjem sem pozabila dodati še sociološki vidik: “brez ljubezni mi živeti ni, srce mi moje govori” … hehe
Hrana? V gozdu so gobe, pa kostanj … na balkonu v stolpnici si lahko nekdo posadi krompir, zelje, solato … jabolka v sili narobutaš mimogrede … za strastne mesojedce je v gozdu na voljo srnjad, zajci, po nebu letajo ptice, v morju in rekah čofotajo ribe. Hrana ni taka frka, kot morda izgleda na prvi pogled (za preživetje). Voda+zrak, hja, to je pa že druga pesem …
Zakaj revolucija? Ne vem, vprašaj Maatjazha. Moj odnos do revolucije je bolj izražanje revolta. Revolt nad tistimi, ki se dobesedno norca delajo iz nas, že dolgo, predolgo. In revolt nad nami, ubogo gmajno, ki bolj kot ne polglasno nekaj gundžamo vsak predse in ne znamo skupaj stopit, da bi se kaj spremenilo.
Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše.
Kakor tudi: nikoli ni tako slabo, da ne bi moglo biti še slabše.
Saj veš …
NATO? Gledajoč z lune na Zemljo so vse te organizacije ala OTAN, OZN, OVSE … “the same name of the game” - so kot stranski proizvod.
“It’s all about the fucking power” - ni fikcija, pač pa je v naravi človečka.
“It’s all about the fucking money”, pa je fikcija s stranskimi proizvodi.
Gledajoč s ptujske gore, je torej fikcija NATO postala naša realnost, brez katere bi bili izločeni iz te igre. Izločeni v smislu fikcije “garancije varnosti.” V času vstopanja v fikcijo EU, je bil ta vstop z vstopom v fikcijo NATO tudi precej pogojen. Zdaj boš rekel: “kaj pa Finska, Švica Avstrija?” No, te države recimo namenjano še več cekinov za “zagotavljanje svoje lastne varnosti.” Vse to skupaj je zame fikcija realnosti.
Dokler človek živi v miru … je to ena plat realnosti. Članarina za KLUB izgleda kot metanje denarja proč. Ob morebitni ogroženosti posameznika in njegovih najdražjih, ali cele nacije, pa človek razmišlja drugače. Večina se od nekdaj veseli “rešiteljev.” Odnos do varnosti, se izkaže v času neposredne ogroženosti.
In še čisto konkreten odgovor na tvoj namig: izstop se nam lahko zgodi, če ne izpolnjujemo svojih obveznosti iz pogodbe. Sklenitev aneksa k pogodbi o članstvu - ni možna.
Na splošno: ko enkrat podpišeš pogodbo s hudičem, ni poti nazaj. Prisiljen si plesati z njim po njegovem ritmu. Na splošno, pravim. Narava človeka?
21.03.2008 ob 15:25
Sprašuješ brez česa bi shajala naša država. Zelo preprosto. Ukinimo državo in vrnimo se nazaj.
21.03.2008 ob 18:17
Nagajivka, če je bil vstop v NATO pogoj za vstop v EU, nam tega ni nihče jasno povedal. Na referendumu se je zanj posebej glasovalo. Tudi rezultat je bil različen, precej v škodo NATO.
Ne verjamem, da Avstrija daje za obrambo “po glavi prebivalstva” več kot mi. Ne vem, zakaj bi. Kdo bi pa lahko Avstrijo napadel preko Slovenije, ki je v NATO? Ali pa misliš, da bi Avstrijo lahko EU anektiral?
Kostarika ne samo, da ni v NATO; niti svoje vojske nima, pa je že skoraj 60 let ni nihče napadel. Kuvajt je svojo vojsko sicer imel, pa mu ne bi nič pomagalo, ko ga je Irak napadel, če mu mednarodna skupnost ne bi priskočila na pomoč. Pa tudi niso bili člani NATO.
21.03.2008 ob 21:00
Hehe, Mijau, a ti mene mal hecaš, ane? A ti jst tko zgledam, kot, da sem člen te verige, zaposlena v vojaški industriji in, da navijam za oboroževanje in komi čakam, da se zgodi vojna, pa, da ta zadn evrček poklonim FIKTIVNIM organizacijam, ki mi obljubljajo FIKCIJO varnosti???
ad.1) A sploh kdaj The Politika kdaj kaj raji čisto jasno in odkrito pove ???
ad.2) Tega podatka ne poznam do potankosti, vendar, takole iz glave, mislim, da je Slovenija za “varnost” namenila 1,5 % BDP-ja (2007), za Avstrijo pa verjamem, da boš točen podatek našel na spletu. (1,7%?) Ne vem. Preveri. V prejšnjem komentarju sem govorila o dejstvih. Pardon, o FIKCIJI, ki jo človeštvo občuti kot REALNOST.
ad.3) Tu si pa malo kontradiktoren. Do Kuvajta se NATO (še?) ni razširil. Imajo pa zato na tem območju organizirana drugačna “varnostna zavezništva.” In, kot praviš, mu je MEDNARODNA SKUPNOST priskočila na pomoč. Jasno kot beli dan. Isto s***je, drugo p******je!
p.s.: Mijau, če začneš z “revolucijo” v težnji k miru in razoroževanju, se ti takoj in z veseljem pridružim. Majkemi.
Tak. Čuj, zaj grem pa potico do konca spečt. Tebi in vsem tvojim želim lepe praznike, v znamenju miru in ljubezni.
Matr, tale veliki petek je pa res pravi križev pot … Pogrešam bolj lahkotne teme, fantje.
24.03.2008 ob 07:37
@Mijav, takrat je bila Tobačna še v naših rokah, pa sem si mislil, “daj pomagaj revežu, naj zasluži”, hahaha, ženska iznajdljivost nima meja.
@Maatjazh, saj ni pomembno toliko zakaj, pomembno je, da si zmagal.
5.04.2008 ob 20:02
mijau,
po dolgem času, sem spet tukaj. Saj veš zakaj. Danes te je bilo tako prijetno poslušati, da sem te spet dala na seznam.
Ne vem, če mi boš oprostil, a pri meni je tako: če meni nekdo ne komentira, ne komentiram niti jaz pri njemu.
Do danes, sem, priznam, imela, glede na tvoje objave, popačene slike o tebi. Zdel si se mi tako resen. Preresen za moje komentarje. No, sedaj, ko sem te spoznala osebno, pa vem, da si ena A s črtico.
Toliko v opravičilo. Upam, da sprejmeš?
Zdaj pa k tvojemu vprašanju.
Bom čisto praktična: toliko vrečk kot se jih prinese iz trgovine in se jih zmeče v smeti, je nenormalno. Sploh, če pomislim, da je bilo včasih tako, da si sam prinesel s seboj vrečko, kamor boš kupljeno blago dal. In itak je vse pakirano. To bi državo manj koštalo.
Potem pa dvojne reklame. V trgovini jih dobiš in po pošti ti jih prinesejo. In romajo v smeti. Papirja na tone. Pa da bi vsaj metali ljudje papir v zabojnike za papir.
Potem steklenice, ki niso zamenljive. Koliko takih konča v navadnih smeteh?
In koliko hrane, ki konča bogve kje, namesto, da bi ji kakšen dan, preden preteče rok, znižali ceno. Ali zelenjavi. Ki gre v kontejnerje in na smeti, namesto za gnojila.
Mah, še bi se našlo kaj.
6.04.2008 ob 06:27
Mijau, imaš veliko srečo v življenju, da je tvoja ura vodotesna. Moja se že pri pranju rok zarosi, pa si uro dobro opral?
6.04.2008 ob 08:36
Vlatka, ne vem, zakaj naj bi se opravičevala. Najbrž se moral jaz, ker nisem vedel, da imaš svoj blog. Mislil sem namreč, da se oglašaš le na Grisonovem, tja pa vedno pogledam.
Glede vseh zadev okrog računalnika in njegovega delovanja sem med telebani.
Popolnoma prav imaš okrog nepotrebnih stvari, ki so na prvi pogled nepomembne, so pa pomembne ravno zato, ker jih je toliko, in ker se z njimi srečujemo vsak dan.
Pri steklenicah, ki bi jih lahko oprali in ponovno napolnili, naletimo na drug problem. Treba jih je temeljito oprati z vodo in čistilom, odstraniti staro nalepko in prilepiti novo. Ne le, da ta strošek v proizvodnji primerjajo s stroški nove embalaže, ostane še problem umazane, s čistilom “obogatene” vode, ki gre nazaj v naravo. Ekologi bi naj ocenili, kaj je za naravo slabše: ali ta voda, ali plastična in kartonska embalaža.
Toda, jaz postavljam vprašanje, ki je bolj širokopotezno: ALI SMO LAHKO BREZ VOJSKE?
6.04.2008 ob 11:34
mijau,
opravičilo sprejeto.
Lahko smo brez vojske. Itak smo tako majhni, da če bi kdo imel namen nas napasti, smo zanj mala malica
6.04.2008 ob 11:51
Lepo, en pacifist več.
Nedolgo tega je bilo objavljeno, da so najvarnejše države v Evropi Vatikan, Lichtenstein, San Marino, Monako…
Vatikan ima samo švicarsko gardo, tudi v San Marinu imajo neko srednjeveško oblečeno gardo, ki je tam v turistične namene. Za druge ne vem točno, vendar se mi zdi, da njihove vlade niso med naročniki naših oklepnikov.
6.04.2008 ob 20:57
mijau, dober večer!
Vidiš včeraj v Dekanih, danes že na tvojem blogu. Se nam dogaja, ane?
No, pa še kratek komentar na tole temo:
še nedolgo tega smo/so radi rekli, da gre veliko denarja po Savi v Beograd. No, sedaj se ustavi v Ljubljani. Res je pot krajša, ne pa tudi cenejša, ane?
Ja, lepo te prosim no, kje naj pa naša ljuba država prišpara?! Saj vidiš, kako je vse drago
6.04.2008 ob 21:07
Evo še mene. Mijau prosim, ne čez vojsko. Jaz sem doma čisto zraven igrišča (poligona?) vojašnice in prav lepo mi je, ko gledam mlada (preznojena) telesa vojakov, ki se ukvarjajo s športom ali se urijo vojaških veščin. Veš kaj to pomeni za gospo mojih let ?
Drugače pa vojske v Sloveniji tako ali tako nimamo veliko ( še vojnih obveznikov je malo - glej razmerje moški-ženske, odštej upokojence in mladoletne). Bolj problematična je oprema za vojsko, ta je (pre)draga in za to gre vse preveč denarja. Če že omenjamo vojsko, baje, da je vojska eden od državotvornih elementov in da ni države, če nima vojske (zgodovinska doktrina). In smo hoteli imeti svojo državo in imamo svojo vojsko (kakršnakoli že je). Vse pa je najbrž stvar dogovora (zveza NATO, oprema, ipd). To pa je problem v Sloveniji - dogovajanje.
6.04.2008 ob 22:20
mijau,
ja. Pacifist. Se zato, da je na svetu mir!!!!!! Ker je lahko. !
7.04.2008 ob 07:10
Roti, oprosti, ampak nisi fer. Tvoje užitke naj bi plačevali vsi slovenski davkoplačevalci?!
7.04.2008 ob 08:02
Ceneje in hitreje. Bi bil moj moto. Ker pa smo mlada država, nam vse teče drago in počasi. Imam upanje, da nam bo šlo kdaj na bolje in tudi ceneje.
Lep pozdrav in hvala za vse trenutke, ki si nam jih poklonil.
7.04.2008 ob 11:52
Evo Mijau, še mene na tvoji strani… Midva sva si nekako podobna pri objavljanju postov; vsake toliko časa nekaj “pade” od naju, a ne?
Bi pa imela eno vprašanje… ma meni ni bilo dano priti v soboto na srečanje (pač višja sila) ampak poslušaj no… Jaz bi pa kupila od tebe eno tvoj knjigo, veš… Sem na Drmagnuvem blogu slišala enih krepkih besed iz tvoje knjige in ker imama rada konkretno direktno besedo, bi je bila zelo vesela, če bi jo imela v moji zbirki. Bi šlo? Pozdravček, Čivka 
7.04.2008 ob 12:25
Tudi jaz sem upal, da te bom tam srečal, ampak tako, kot vse kaže, bom dano besedo že v jeseni izpolnil: v oktobru se dobimo na Ptuju.
Kar se pa knjige tiče, mi je ostala le še ta zadnja in to sem na srečanju povedal. Povedal sem še, da če bi našel založnika (pri prvi izdaji sem bil to sam), bi izdal drugo, dopolnjeno zbirko, saj se je medtem nabralo še nekaj pesmic.
Torej, kdorkoli, ki ima kakšno konkretno idejo, naj to sporoči. Vnaprej hvala.
7.04.2008 ob 20:32
hja, Mijau, saj nisem napisala, da je to fer, je pa fajn
daj hitro skoči na moj blog in mi pusti gor pozdrav - rabim tvoj e-naslov, da ti pošljem dogovorjeno.
P.S: tvojo knjigo se da izposoditi samo v knjižnicah na Ptuju in v Kočevju? Čimprej zrihtaj ponatis
8.04.2008 ob 21:00
mijau,
nič ne obljubljam, a zvezde so odprte…In morda bova oba v jeseni z novimi izdajami
9.04.2008 ob 00:03
vlatka, sem pa mislila, da le vidiš malo dlje v zvezde in ti je jasna podala informacijo o škodljivosti besedičenja, kaj šele o prehitrem divjanju po konzolah. menim, pa, da je formula dvojca brez krmarja vsekakor odličen pospešek za začetek. ampak mački so trde žvalce in nikarte ne posplošujte. olajševalna okoliščina bodo vabila na pogrebe v prestolnico za željna žrebca, kar pa bo mačkone potisnilo v osamo in to lahko traja zelo uporniško dolgo. pri meni se sveti tudi hribček s precej črnimi mislimi, ampak ne gre obupat. bo pa velik žurček vsaj na božično noč, ko pride v hrastnik tudi tisto, kar ni imelo namena. intercity bo moral ustaviti tudi v naši vasi, ker bo parkplac do mostu. poleti bo hudo. tudi letos za cel avtobus gneče. kaj šele ob relaksaciji največjih planetarnih patriarhov. vmes bomo pa pozobali koruzo in lomili točo
9.04.2008 ob 13:08
Ko sem postavil vprašanje “Brez česa smo lahko”, nisem mislil, da smo lahko brez postajališča v Hrastniku za intercity.
Mislil sem, da smo lahko, na primer, brez Patrij. Ampak, ko so že tu, pa oborožene tudi niso baje ustrezno, imam predlog, kako bi se jih dalo koristno uporabiti. Opremili bi jih s snežnimi plugi, da bi čistili sneg z avtocest. Če bi se takoj lotili projektiranja, bi do novembra leta 2010 lahko imeli vsa dovoljenja in že isto zimo plužili.
Zaradi NATO bi jih knjižno še vedno vodili v ministrstvu za vojne.